اگه من سادم


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 8
بازدید ماه : 50
بازدید کل : 67660
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1




اگرمانده بودی، تو را تا به عرش خدا می رساندم

اگرمانده بودی، تو را تا دل قصه ها می کشاندم

اگر با تو بودم، به شب های غربت که تنها نبودم

اگر مانده بودی، زتو می نوشتم، تو را می سرودم

مانده بودی اگر نازنینم، زندگی رنگ وبوی دگر داشت

این شب سرد وغمگین غربت، باوجود تو رنگ سحر داشت

با تو این مرغک پرشکسته، مانده بودی اگر بال وپرداشت

با تو بیمی نبودش زطوفان، مانده بودی اگر همسفر داشت

هستی ام را به آتش کشیدی، سوختم من ندیدی ندیدی

مرگ دل آرزویت اگر بود، مانده بودی اگر می شنیدی

باتو دریا پر از دیدنی بود، شب ستاره گلی چیدنی بود

خاک تن شسته در موج باران، در کنار تو بوسیدنی بود

بعد تو خشم دریا وساحل، بعد تو پای من مانده در گِل

مانده بودی اگر، موج دریا، تا ابد هم پر از دیدنی بود

با تو وعشق تو زنده بودم، بعد تو من خودم هم نبودم

بهترین شعر هستی رو با تومانده بودی اگر می سرودم


______________________________________________________________________________________________________


 

چقد بد بغض داشته باشی و نتونی اونو بشکنی ...چقد بدیه خبر همی چی زندگیت بریزه بهم ...از همه بدتر اینه که هیجکی رو نداری که بتونی درد دل کنی تا سبک شی ....چقد الان دلم می خواست این بغضم بشکنم تا شاید این فلبم یکم اروم بشه.....

امسال هم با خاطرات تلخ و شیرنش داره تموم میشه یه ساعت دیگه سال تحویل میشه و من با همین بغض که گلوموداره اذیت میکنه یه سال نو دیگه رو شروع میکنم ...یه سال که امیدوارم خوب شزوع بشه....


___________________________________________________________________________________________________-----


سخته خیلی چیزورو ببینی و باز سکوت کنی چون هیچ حقی نداری ...چون هیچکی ادم حسابت نمکنه که بخواد حرفتو گوش کنه و برات ارزش قائل باشه ....تا میای هم حرف بزنی چنان محکومت میکنن به بی وفایی که انگار تمام تقصیر گردن منه ....فقط می دونم دستم نمک نداره به هر کی خوبی می کنم هزارتا نامهربون جلوم قدم الم میکنن و از شدت غمی که رو دلت داری هزارتا فحش نثار خودت میکنی تا یکم مثلا خودتو آروم کنی اما بازم وقتی تنهایی فقط حرفای رو به یادت میاری که فقط و فقط اونموقع اشکات به داد میرسنن و باز مثل همون فحش آرومت میکنن....اخه من میون این همه سوال اون آرامش که قبلان داشتم حالا با این اوضاع چطور اروم کنم خودمو مقصر کنم یا تو !که خیلی بیصدا اومدی تموم اون ارامشم رو بهم زدی حالا هم که مثل یه عروسک که دلتو زده بزاریم گوشه طاقچه ات وهر وقت تنها شدی باز بیای سراغم ....باورم شده بود که به اندازه تموم دنیا خوبی اما حالا باورم شد که به اندازه تموم دنیا نامهربونی..........

 

 

___________________________________________________________________________________



خدايااااااااااااااااااااااااااااااا خيلي وفته فراموشم كردي

خداياااااااااااااااااااااااااااااا يعني من بنده خوبي نيستم

خداياااااااااااااااااااااااااااا ديكه طاقتم داره به سر مياد

خدايااااااااااااااااااااااااااااا من دلي رو نشكستم بنده هات دلمو ميشكنن

خدايااااااااااااااااااااااااااا ميكن هرجي خدا سر راهت قرار ميده مصلحته

خداياااااااااااااااااااااااااا بس جرا مصلحت منو سهم شكستن دلم كذاشتي

خداياااااااااااااااااااااااا ميكن خدا دوست داره بنده هاش صداش كنن تا جوابشونو بده

حدااااااااااااااااااااااااااااا دارم صدات ميزنم مثل هرروز از نه نه دلم جوابمو بده

خدايااااااااااااااااااااااا امشب اومدم باز در خونت ميخوام عاجزانه التماست كنم  منم خدا حون همون بنده فراموش شده اه باز دستمو بكيرو رهام نكن .....

خداياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا تو كه ميدوني جقدر باهات دردل ميكنم بس رهام نكن 

خدااااااااااااااااااااااااااااا جون دوستت دارم


__________________________________________________________________________________________


گاهی وقتا از خودم از این دلتنگی بد موقع حالم بهم می خوره /به خودم میگم دختر تا کجا می خوای پیش بری تا کوچک شدنت تا حقیر شدنت .....آخ نمیدونی الان چه احساس بدی دارم ..وقتی همه چیز دست به دست هم میدن تا دیگه تو نباشی ...عشقت نباشه ...دوست داشتنتم فراموشم شه .....

دارم گر میگیرم..که باید تو منو مغرور بخونی خودت در عوض مغرورتر از من ....دلم میخواد زار بزنم توی این هوای دلتنگی ..اره میدونم هیچ کس منو دوست نداره ..حتی تو دلم گرفته ..اونم بدجور ..اره دلتنگتم اما چه کنم وقتی تو باهم اینجوری برخورد میکنی من از دستم کاری بر نمی یاد باید قیافم اینجوری بگیرومواز تموم و اتفاقات بگذرم ..اما مگه میشه گذشت نههههههه همش جلو چشام داره رژه میرن ...از خودم دارم بیزار میشم از این همه دلتنگی ...اخه واسه کسی که حتی شاید اسمم یادش نیست ...خدایا کمکم کن این روزا هم بگذره .....دلتنگیهای منم بگذره .....

خودمم نمیدونم چی دارم می نویسم اما دلم میخواد بنویسم ..انقدر این روزا حالم بد که حتی مسکنم روم اثری نداره.....

چرا دنیا پر از حادثه های وارونه

عاشق یکی میشی که عاشقی نمیدونه

من به دنبال تو

تو دنبال کس دیگه

هیچ کدوم از ما دو تابه اون یکی راست نمیگه

من واسه چشمای نازنیت تو یه دیونه ام من دوست دارم ولی علتشو نمیدونم

حالا مه میخوای بری بذار نگاهت بکنم چون یه بار دیگه میخوام این دل و ساکت بکنم

چرا دنیا پر از حادثه های وارونه

عاشق یکی میشی که عاشقی نمیدونه

از خودش نمیشونی اگه یه روز بخواد بر وقتی می پرسی ازش میگه اره مسافره

چقدر بین دلا و حرفای ما فاصله است

چشمامون میخنده اما دلامون بی حوصله است

چرا دنیا پر از حادثه های وارونه

عاشق یکی میشی که عاشقی نمیدونه

من به دنبال تو

تو دنبال کس دیگه

هیچ کدوم از ما دو تابه اون یکی راست نمیگه

                                                                     خواننده:شهاب تیام

 


شاید این هم باز پایانی دیگر برای قصه ناتمام شده من و تو باشد 

 

لحظه  های رفتنه

حالا او ن میخواد بره

داره تنهام میزاره

با یه دنیا خاطره

چشم اشکی نیست

رو لبام حرفی نیست

بیش تو می خندم

گریه هام زندونیست

بدون من بی تو میرم و میمیرم

فقطبا مردنم من آروم میگرم

بزار یه بار دیگه من تورو ببینم

برات گریه کنم به پات من بشینم

بخدا تو بری من میشم دیونه

اتیش عشق تو یادم می مونه

داری میری تو از کنارم

من که جز تو کسی رو ندارم

من می مونم پای قرارم

حتی نیستی تودر کنارم

داری میری واسه همیشه

بی تو بودن نه نمیشه

مث من عاشقت کی میشه

که بمونه واسه ات همیشه

دیگه وقت رفتن کسی حرف نمیزنه

صدای قلب منه که سکوت میشکنه

توی ذهنو خاطرم

همیشه می مونی

بدون که من بی تو میرم میمرم

فقط بامردنم من آروم میگیرم

بخدا تو بری من میشم دیونه

اتیش عشق تو یادم می مونه


_____________________________________________________________________________________________________


باور داری کارت خیلی بچه گانه بود ...می خواستی چی رو ثابت کنی ....که چی دوستم داری .....نه اگه دوستم داشتی کوتاه میومدی ...منصرف میشدی اما هنوزغدو یه دنه ای ...باشه حالا که دوباره برگشتی میخوای بری ...برو اره ساده دارم میگذرم جون ساده ازم گذشتی ...وقتی قراره یه اتفاق بیفته همه چیز بی تفاوت میشه حتی حضوره دوباره تو ....بس نگو من غدو یه دنده شدم بازبعد مدتها که برگشتی با اینگه دلتنگ بودی اما ساده ازم گذشتی......

 

گيرم بازم بيايي ازعاشقي بخوني

گيرم تا دنيا دنياست بخواهيپیشم بموني

روز غمم نبودي خوشيت با ديگرون بود

منو به كي فروختي ازماه بهترون

 میای بيا ولي حيف  حیف كه خيلي ديره

حالا که خاطراتت یکی يكي می ميره

كي گفته بودكه تنهام وقتي تورو ندارم

بازم میگم بدونی منم خدایی دارم

برگشتي اما انكار تو باختي توي بازي

غرورتم شكستن به  چيت داري منازي


__________________________________________________________________________________________________

گاهی وقتا تنهایی مثل قهوه تلخی می مونه که نمیشه با شکر شیرینش کرد و با شیر خوردش ....گاهی اونقدر تنهایی که حتی به وجود خدا شک میکنی ....

گاهی وقتا دلم میگیره از اینهمه سکوت و تنهایی ....من کجام ...دلم برای خودم تنگ شده ...آره خودم ...نمیدونم کجا جاش گذاشتم تو کدوم کوچه تو کدوم زمان و ثانیه اون دختر شادو جا گذاشتم....

 

 

______________________________________________________________________________________________________


چفدر این روزها کند و بی حرکت میگذرند /روزای تکرار من /و من مات و مبهوت به ثانیه ها و دقایق تکراری می نگرم ثانیه های نفرت بار که زمان بی تو بودن رو به رخم میکشن /خسته شدم آخ چقد بگم /که دل کندی و دلمو با خودت بردی ......

 

به من بفهمون کجای سرنوشتم

دارم میرم جهنم یا راهی بهشتم

از این دو راهی دل خوشی ندارم

یا میخورم به پاییر یا میرسه بهارم

مثل ابرا همش تعبید میشم

با هیچ کوهی سر سا.ش ندارم

یه موجم که با دریا قهر کرده

بدون تو  من آرامش ندارم

گمت کردم  ولی غافل از اینکه

خدا با این بزرگی گم نمیشه

مواظب بودی که از دستت نیفتم

هوامو داری وداشتی همیشه

دارم نابود میشم دور میشم

نذار آتیش این دوری تموم شه

خودم دیدم همین نزدیکهایی

نذار عمرم با جون کندن حروم


______________________________________________________________________________________________________________

 برای دلتنگی کافی یه بهونه دستت بدن بزنی زیر گریه /و تا دلت بخواد از ته دل زار بزنی /فقط تنها راهش گریه است وبس /چاره ای نداری اخه اون دیگه تورو یاد نمیکنه و تو نشتستی و داری برای دل تنگ خودت زار میزنی !

اره این روزا مثل تموم روزای دیگه برای باز هزارو یکم که تقویم و زیرو کردم به اینجا رسیدم 29فروردین پایان قصه من و تو /تو و من /خودم و خودت به نظرت خیلی مسخره است نه ....اما اینو بدون هیچ وقت دلتنگ نبودی که درک کنی دلتنگی چه معنی میده این ترانه شاید معنی دلتنگی رو بهت بفهمونه

 

دلتنگی های آدمی را باد ترانه ای می خواند
و رویاهایش را آسمان پر ستاره نادیده می گیرد
و هر دانه برفی به اشکی نریخته می ماند
سکوت سر شار از سخنان ناگفته است
از حرکات ناکرده
و اعتراف به عشقهای نهان
وشگفتی های بر زبان نیامده
در این سکوت حقیقت ما نهفته است
حقیقت تو
ومن


_________________________________________________________________________________________________________


شاید گاهی رفتن به معنای برگشتن دوباره نباشه /گاهی مجبوری بروی بی انکه بازگشتی باشد /گاهی هم بازمیروی وقتي نامت را مي خوانند باز میگردی / و به قول فروغ فرخزاد : و خاك / خاك پذيرنده / اشارتي ست به آرامش ... سلام یه سلام مخصوص به خودم وخودت که باز هم این کلبه ی فقیرانه ما رو منور ساختن /نه یادم نرفته بیام آپ کنم فقط این چند وقته گرفتار بودم از طرفی هم مهمان .....خیلی خوشحال شدم امیدوارم هر کجایی این آسمون آبی باشی شاد و خوش باشی این ترانه زیبا رو با تما م احساس به تو تقدیم میکنم

 

 

 

اگه فاصله افتاده اگه من با خودم سادم

تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم

چه آسون دل بریدی از دلی که پای تو گیره

که از این بدترم باشی واسه تو نفسش میره

نمی ترسم اگه گاهی دعامون بی اثر میشه

همیشه لحظه آخر خدا نزدیکتر میشه

تو رو دست خودش دادم که از حالم خبر دارم

حتی از تو چشماشو یه لحظه بر نمیداره

تو امید منی  اما داری ازدست من میری

با دستای خودت داری همه هستی مو میگیری

دعا کردم تو رو بازم با چشمی که نخوابیده

مگه میذاره دلتنگی مگه گریه امون میده

مریضم کرده تنهایی /ببین حالم پریشونه

من اونقدر اشک میریزم که برگردی به این خونه

حسابش رفته ار دستم شبایی رو که بیدارم

شاید از گریه خوابم برد دررو باز  دررو بازمیزارم

خواننده:علی لهراسبی


______________________________________________________________________________________________________


سلام بعد از مدتها اومدم /یهو دلم تنگ شده گفتم تند تند یه مطلب آمده کنم رفع دلتنگی کنم /از چند وقت بیش هی به دوستی میگفتم میخوام آپ کنم اما قسمت نمی شود و بنویسم اما امشب یه تنهایی عجیبی سراغم اومده تا وقتی خانواده از سفر سه روزه بر میگردن منم خودمو با نوشتن سرگرم کنم این سه روز به هیچ وقت به این اندازه  تنها نبودم اما گذشت با تمامی تلخیس ....


خیلی وقت جواب بعضی از سوالاتو نمیدونم و مثل علامت سوال تو دهنم مونده /درست مثل این ترانه ......

خواننده :ابی

کی اشکاتو پاک می کنه شبا که غصه داری
دست رو موهات کی میکشه وقتی منو نداری
شونه کی مرهمه هق هقت می شه دوباره
از کی بهونه می گیری شبای بی ستاره
برگریزونا ی پاییز کی چش برات نشسته
از جلو پات جمع می کنه برگای زرد و خسته
کی منتظر می مونه حتی شبای یلدا
تا خنده رو لبات بیاد شب برسه به فردا
کی از سرود بارون قصه برات می سازه
از عاشقی می خونه وقتی که راه درازه
کی از ستاره بارون چشماشو هم می زاره
نکنه ستاره ای بیاد یاد تو رو نیاره

منو تو یه عمر با هم بودیم

کی جدا می دید از هم مارو

کی میونمون فاصله انداخت

کی که حل کن این معما رو

از اون لحطه که دل به تو بستم

از این که نباشی می ترسیدم

به خودم میگفتم کاشکی میمردم

امااین روزا رو نمی یدم

چشمامو بستم

تا نبینم قلبت سهم کی می شه

چشماتو وا کن تا ببنی قلبم بی تو آوره میشه

بیا تماشا کن بی تو چیزی از دلم نمی مونه

واسه تو که قلبت از سنگه

دل کندن ازم چه آسونه

 

_________________________________________________________________________________________________



بخدا دلم تنگت می شود بسیار /وقتی دلتنگم به سرم می زنه خیلی کارا کنم اما بعد پشیمون میشم میگم یعنی اونم دلتنگ من میشه /نه چون دلش سنگه اگه دلتنگم بود الاقل یه نشون کوچیک می تونست منو برگردون به تموم اون روزا /اما نه وقتی اون دلش تنگ نمیشه چرا من خودم کوچیک کنه ارزشش و داره /گاهی وقتا فکر می کنم تو ارزش خیلی چیزا رو داری اما نشونه ای واسه برگشت نمی ببینم /بخدا دلم تنگت میشود بسیار ......

 

خداحافظ برای تو چه آسان بود
ولی قلب من از این واژه لرزان بود
خداحافظ برای تو فقط رفتن
برای من ولی این رفتن جان بود
خداحافظ برای تو شگون داشت
برای من غم صد آسمون داشت
برای من که محتاج تو بودم
شکست و ماتم و درد و جنون داشت
تو وقتی پرزدی دل باتو پر پر زد
فقط غم بود که اومد حلقه بر در زد
تو وقتی پرزدی دل باتو پر پر زد
فقط غم بود که اومد حلقه بر در زد
سلام تو سلامی اشنا بود
سلام تو پر از لطف و صفا بود
برای من کلامی زندگی ساز
سلام تو پیامی از خدا بود
سلام تو طلوع پاک شبنم
غروب ظلمت و تاریکی و غم
سلام تو نوید زنده بودن
سلام تو امید بودن من
تو وقتی پرزدی دل باتو پر پر زد
فقط غمبود که اومد حلقه بر در زد
تو وقتی پرزدی دل باتو پر پر زد
فقط غم بود که اومد حلقه بر در زد


به سرنوشت بیندیش که چگونه تصویر گر جدایی هاست
برمن خرده مگیر چراکه جبر زمانه از آغاز هر سلامبه پایان بدرود میرسد
خدا حافظ

خدا حافظ
پیام من
کلام من
خدا حافظ تو ای تنها سلام من
خداحافظ طلوع من غروب من
خداحافظ تو ای محبوب خوب من

حسن شماعی زاده /آلبوم خداحافظ


دستاتو  بذار تو جیبت ،سرتو بندار پایین ،یه سنگم بندار جلو پات ،حالا از اول پیاده رو شروع کن به حرکت ،با هر قدمت سنگ رو لگد کن به این میگن تنهایی ....

بدتر از اواینه وقتی یه حس عجیب و غریب میاد سراغت /یه بغض میشه سد گلوت /قطرات اشک میشینه تو چشمات /به این میگن اوج دلتنگی ...

دلتنگی واسه کسی که حتی دیگه دوستت نداره و خیلی وقته یادت نمیکنه ....

 

نمیدونم تو کدوم خواب میشه باز تورو ببینم

یا قبل از مردنم بشه دستاتو بگیرم

هر چی احساس به تو دارم تو به من حسی نداری

من هنوزم تو رو می خوام ولی تو تنهام میداری

کاشکی یه روزی یه جای یه آهی

منو یادت بیاره باز دوباره

کاشکی تو راهی  نگاهی یه راهی

بغضمو تو دلت بذاره با زدوباره

یادگارت تو غمت

غم و اشک و ماتم

یادرگار من دلم که جلوت  جون میکنه

کاشکی یه روزی یه جای یه آهی

منو یادت بیاره باز دوباره

کاشکی تو راهی  نگاهی یه راهی

بغضمو تو دلت بذاره با زدوباره

__________________________________________________________________________________________________________


 

یه وقتی خودمو به آب و آتیش میزدم که باورم کنی......هر زور با خودم میگفتم کاش می تونستم خون رگامو قطره قطره بگیرم تا باورم کنی....اما ای کاش...دیگه برام مهم نیست که باورم کنی یا نه...هر جور راحتی ...خیلی وقت جرات شنیدن خیلی ترانه رو از دست دادم ....اما الان همه شنو گوش میکنم کلی هم لذت می برم ...یکی از اون ترانه ی زیر...برای تو می نویسم ...می خوای باور کنی ...می خوای باور نکن....

...:




تو که حرف دلم از برتن
گلون عاشقی رو سرتن
یه روز بی تو دلم صدا ایزه
نادونم بی مه هنوز باورتن باروتن
مگُ که عاشقی درد و غمن
قربون یار بشم که مرهمن
هنوز کنج دلم منزلتن
چشُم مست نگاه اولتن
یه روزچشموت بی مه آتیش ایزه
بدون ای دل هنوز مایلتن مایلتن
مگُ که عاشقی درد و غمن
قربون یار بشم که مرهم

 

___________________________________________________________________________________________----

سلام گفتم قبل رفتن بیام یه آپ کنم /شاید یکم طول بکشه برگردم و بیفتم به جون نوشتن /البته من همیشه در حال نوشتن هستم فقط کافی یه کاغذ و خودکار دم دستم باشه حالا شده از هر دری بنویسم... یهو بدون مقدم زد به سرم خاله خانم پایه کردم تا منو بکشه بیشه خودش تو این وضعیت پیش اومده می دونم بمونم کار دستم میدن ..اونم جه کاری که من ازش فراریم /امروز رفتم زیبا رو ببینم خونه اشون طبقه پایینی خونمون مرو تنها بود بقیه هم طبق معمول بیرون پی کاراشون منم حوصله ام به کل سر رفته بود زدم بیرون حالا طوری میگم بیرون نگو کجا رفتم ....وقتی رسیدم رضا داداشه زیبا در باز کرد قیافه اشو دیدم خندم گرفتم...اما به رو خودم نیاوردم آخه بیچاره تازه رفته خدمت اونم این پسر از خود راضی که کلی وقت واسه موهاش میذاشت حالا با اون کله کچل ....وای نتونستم خودمو کنترل کنم زدم زیر خنده زیبا که منتظره فقط یه ترمز بود زد زیر خنده رضا گفت حالا همین مونده تو هم بخند خیلی بامزه شدم نه گفتم باور کن الان خوشگلتر شدی نه بااون موهای فشنت که مثل سوسولا بودی گفت دستت درد نکنه من خودمو واسه اون موها میکشتم ..منو زیبا هم نشتیم به حرف زدن داستان امروز و رفتن من از اونجا زدم بیرون هر چی در خونه رو زدم کسی باز نکرد مجبور شدم کلیدو در بیارم در باز کنم وقتی اومد م داخل دیدم یکی در دستشویی رو میزنه وایییییییییییییی چه مسخره مر


:: بازدید از این مطلب : 695

|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل نوشته ها و آدرس life.del.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com